dijous, 16 de gener del 2014

XAMPINYONS MARINATS





Molt bons!!
Aquesta recepta sortia en el Magazine Thermomix de  desembre, és d'aquelles que les passes de llarg sense mirar-la perquè no et crida l'atenció, però la meva germana els va portar  el dia de Reis que ens vam reunir tota la família,  és mengen freds com aperitiu amb una copa de vermut i la veritat és que el resultat em va sorprendre, per això els vaig preparar per poder ensenyar-vos els i animar-vos a prepara-los.

INGREDIENTS:
250-300  gr de xampinyons laminats
50 gr de vinagre
sal i pebre al gust
1 o 2 grans d'all
50 gr d'oli d'oliva
 Julivert fresc

PREPARACIÓ:

1. Salpebrem els xampinyons i els posem en un taper amb els 50 gr de vinagre, els deixem macerar 30 minuts a la nevera jo els hi vaig tenir tota la nit queden mes tous.

2. Ara posem el julivert i el gra d'all i ratllem 6 segons a velocitat 7. Afegim l'oli i remenem 10 segons a velocitat 2.

3. Colem el xampinyons i els posem en un plat, els amanim amb la picada d'all i julivert i ja els tindrem llestos per menjar!

BON PROFIT!!

5 comentaris:

  1. No conocía esa forma de preparar los champiñones así que me llevo tu receta para probar en casa. Y me quedo por tu blog, que es la primera vez que paso y así ya no me pierdo nada. Besos

    ResponElimina
  2. Ens agraden molt, recorden els seitons i per fer vermutets són boníssims!!!

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina
  3. Judith... prenc nota.
    Ha de ser un excel·lent aperitiu.
    Salutacions :)

    ResponElimina
  4. UN aperetiu ben bó i original.
    petoons

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.