divendres, 6 de setembre del 2013

ARRÒS AMB CARBASSA I BEICON


Boníssim!! :-)
Avui us deixo una recepta d'arròs, aquest cop l'he fet recomanat per una meva clienta de Thermomix la Mònica, em va dir que sortia molt bo i que ja l'havia preparat en mes d'una ocasió, no em vaig poder resistir a la temptació de provar-lo. O sigui que avui sóc jo la que us el recomano només us dic PROVEU-LO!!
El toc de dolçor que li dóna la carbassa amb el contrast del beicon salat el fa un plat complert i exquisit a més d'ideal per l'època de l'any que entrem que ja és comencen a veure carabasses pels mercats.

Bon cap de setmana!!

INGREDIENTS:
2 grans d'all
unes fulles fresques de julivert
60 gr d'oli d'oliva
250 gr de carbassa tallada a daus
1 pessic de safrà
900 gr de brou de pollastre
300 gr d'arròs
50 gr de formatge ratllat (jo li vaig posar gouda)
1 paquet de daus de beicon

PREPARACIÓ:

1. Posem al vas els alls i julivert, trossegem 5 segons a velocitat 5, amb l'espàtula fem baixar la resta d'ingredients del vas cap al fons. Incorporem l'oli i els daus de carbassa i programem 6 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera.

2. Afegim el safrà, el brou i ho escalfem 10 minuts, 100º, gir esquerra, velocitat cullera.

3. Incorporem l'arròs pel bocal i programem 10 minuts, 100º, gir esquerra, velocitat cullera.

4. De seguida afegim el formatge ratllat pel bocal i tornem a programar 3 minuts, 100º, gir esquerra, velocitat cullera. Mentre en una paella rossejarem el beicon.

5. Un cop acabat el temps servim l'arròs en una safata amb el beicon per sobre.

BON PROFIT!!



Font: LLibre 100 receptes econòmiques

3 comentaris:

  1. Fet amb Thermomix??? Seguríssim que el preparo.....jejejejeej.....Els arrossos caldosos m'agraden com queden.....
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  2. Quina bona pinta que té quest arròs.
    Petons

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.