dijous, 22 de novembre del 2012

POLLASTRE AL "CHILINDRÓN"



Hola!!!!
La proposta que avui us deixo per un dinar és molt senzilla i alhora deliciosa, l'he tret del llibre Imprescindible de la Thermomix però l'he modificada a la meva manera, ja sabeu que la Thermomix s'ha d'adaptar  a vosaltres no vosaltres a ella. 
A veure si us agrada, també us diré què és el pollastre preferit de les meves filles, és fan un tip de sucar-hi pa jejejeje i jo em quedo tranquil·la perquè mengen verdura i proteïna.

INGREDIENTS:
1 pollastre tallat a octaus (1.500kg)
50 gr d'oli d'oliva
3 grans d'all
150 gr de ceba
150 gr de pebrot verd
150 gr de pebrot vermell
50 gr de vi blanc
200 gr de tomàquet triturat
1 pastilla de caldo
pebre
1 pessic de nou moscada
250 gr de xampinyó laminat (jo hi he posat bolets congelats variats)

PREPARACIÓ:

1. Posem al vas l'oli i els alls, trossegem 6 seg a velocitat 5. Amb l'espàtula fem baixar la resta d'all de les parets del vas i programem 3 minuts, varoma, velocitat 1.

2. Afegim els pebrots, la ceba, i el vi blanc trossegem 4 seg a velocitat 5, amb l'espàtula tornem a baixar els ingredients de les parets i tapa del vas. Programem 10 minuts, varoma, velocitat 1.

3. Posem les papallones, el pollastre estratègicament ben posat, el tomàquet, la pastilla de caldo, el pebre i la nou moscada, programem 20 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera.

4. Afegim els xampinyons i tornem a programar 10 minuts, varoma, gir esquerra, velocitat cullera. Aboquem en una safata i ja estarà llest per menjar.

NOTA: Jo el que faig és els 10 minuts de coure les verdures aprofito per rossejar el pollastre a la paella. També hi poso un pollastre de 1kg i mig la recepta diu de 1 kg.


És boníssim, per mi una de les millors receptes del llibre



6 comentaris:

  1. Aaaaaaah!!!!! amb lo que m'agrada a mi!! quina pinta

    petons!"

    ResponElimina
  2. Carai, i per mi també seria el meu plat preferit, amb aquesta salseta!!! Genial, Judith!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Quin pollastre més bo, ens faltarà una bona barra de paper la salseta Ummm
    Petons

    ResponElimina
  4. Qué rico Judith, dan ganas de ponerse con el pan a rebañar el plato... qué bueno!

    Un besote.

    ResponElimina
  5. MOltes gràcies per la vostra visita!!!

    ResponElimina
  6. Amb la tm 21, es pot fer igual? M'ha encantat la recepta i tinc tots els ingredients. Te una pinta fantastica. Petonets.

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.