dijous, 6 de setembre del 2012

AIG 2012!!!!


Que ràpid passa el temps, un any més ja tornem a tenir l'AIG 2012 aquí. Per si algú encara no sap AIG significa amic invisible gastronòmic, aquesta serà la tercera vegada que hi participo i la veritat és que ja m'ho espero amb candeletes!!!
Aquest any igual que l'any passat l'encarregada d'organitzar-ho és la Joana del blog Mis recetas bordadas.
I com cada any tenim logo nou aquest cop a sortit del blog  Come conmigo el blog de Palmira la seva mare France ha estat molt amable en dissenyar aquest davantal tant xulo, que ja m'agradaria tenir a la meva cuina!!
Qui em tocarà?? Qui serà??? SORPRESA!!!
El que si us puc avançar és que serà de fora aquest any m'he aventurat  hi ha l'opció de si volia regalar fora d'Espanya he dit que si, o sigui que viatjarem fora la península.
Bé com sempre em de parlar una mica de nosaltres de les coses que ens agraden, les nostres aficions.... per tal de facilitar i donar pistes a la persona que et té de fer el regal.

SOBRE MI:

1. M'agrada fer masses (disfruto com una boja)
2. Llibres de cuina en especial de pans o repostería jejeje
3. Tinc un munt de motlles però encara me'n falten (que no em senti el meu home, que em farà fora de casa) com més rara sigui la forma i el model millor
4. Productes típics del país o ciutat on visquis, també em faran molt feliç.

Però de totes maneres tot el que m'arribi de part teva m'agradarà, per mi el temps que hi dedicaràs serà un gran regal per mi!!

JUDITH

2 comentaris:

  1. Aquest any no participaré, però reconec que és molt i molt divertit.

    ResponElimina
  2. HOla Judith yo también me he apuntado, que bien que divertido¡¡¡
    besosssssssssss

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.