dilluns, 12 de setembre del 2011

AIG 2011

Ja el tenim aquí!!!!
Un any més ja a arribat l'amic invisible gastronòmic, crec que moltes de nosaltres ja l'esperavèm, m'agrada molt participar-hi perquè es una manera de conèixer gent nova, nous blogs de cuina, més receptes.....jejeje
Ja estic esperant a veure qui em tocarà , que li regalaré??? qui serà??? d'aprop??? o de lluny???
I com no!!! També penso d'on vindrà el meu regal, qui serà el meu amic/ga invisible....
Bé també us vull comentar que si teniu un blog relacionat amb la gastronomía i voleu participar-hi encara teniu temps fins el 30 de setembre, aquest any l'anfitriona és la Joana del blog Mis recetas bordadas  doneu-li una ullada i el disseny del logo l'ha fet la Carol que també té un blog fantàstic Desing with love aprofito per donar-li les gracies per aquest disseny tant divertit que a creat aquest any.

I al meu amic/ga invisible nomès voldría dir-li que amb qualsevol cosa típica de la seva regió estaré molt contenta que m'encanten els llibres de cuina, els motllos de qualsevol tipus color o forma.... i que no pateixi que segur que m'agradarà molt que el fet de preparar-lo i dedicar-li una estona ja li estaré molt agraïda.

Judith

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.