dimecres, 14 d’abril del 2010

En busca de la recepta perfecte de DONUTS / En busca de la receta perfecta de DONUTS

Estic segura que moltes de vosaltres heu intentat fer Donuts algun cop i heu fracassat, no sé que passa amb aquesta recepta que no li acabo de trobar el trinc. Per tant avui us proposo un repte que m'ajudeu a trobar la recepta perfecte de DONUTS, que us semblaria si ens donéssim de temps una setmana, a partir d'avui dimecres 14 d'abril. Tothom i pot participar, a més estaré encantada amb totes les vostres aportacions.

Us animo a totes a participar!!!!

Estoy segura que muchas de vosotras habéis intentado hacer alguna vez Donuts en casa y el resultado a sido un fracaso, no sé que pasa con esa receta que no hay manera de dar en el clavo, verdad!. Por tanto hoy os propongo un reto que me ayudéis a encontrar la receta perfecta de DONUTS, que os parecería si nos diesemos de tiempo una semana a partir de hoy miercoles 14 d'abril. Todas podeís participar además estaré encantada con vuestras aportaciones.

Os animo a todas a participar!!!!

Queria deciros que cuento con la ayuda de María Jesús de Recetas con encanto y de Carmen de Dulces Bocados.

16 comentaris:

  1. Yo también me animo a ayudarte guapa, a ver si entre todos nos comemos un pard e donutss muy ricosss
    Te la paso pore correo o hay que publicarla en el blog
    besitoss guapaaa

    ResponElimina
  2. Judith, com ja t'he dit per e-mail vaig molt enfeinada. Així que aquesta vegada no hi participaré. Però et deixo la recepta que vaig fer jo l'any passat i van sortir deliciosos!! :p
    Espero que us surtin una maravella! ;)
    Petons!

    ResponElimina
  3. Moltes gracies a les dues.

    MªJosé, tu misma si quieres puedes publicarla asi vemos el resultado. Yo publicaré la mia el miercoles que biene.
    Gracias

    ResponElimina
  4. Tinc un parell de receptes de donuts per provar, a veure si m'animo i els faig!!

    ResponElimina
  5. tens tota la raó, no se que passa amb els donuts que no hi ha manera.
    M'agradaria participar, a veure si em dóna temps.
    pt!

    ResponElimina
  6. No he intentat fer mai donuts a casa, els dolços fregits no ens agraden gaire... però miraré a veure si trobo una bona recepta! ;)

    ResponElimina
  7. Amiga, me apunto ya, otra cosa es cómo me salgan ejejej, es todo un reto y me encanta que lo organices tú. Verás como entre todas conseguimos dar con los donuts perfectos y hasta los podremos patentar ejejeje. Enhorabuena por el reto y muuuuucha suerte. A ver si este finde me pongo con ellos. Cuando la tenga te mando un e-mail...Bessets y bon día....

    ResponElimina
  8. Per a la gemma: jo en vaig fer al forn fa un temps, per no haver-los de fregir, i passaven com a força bons (no com els de botiga, però passables). A veure si trobo la recepta i alguna foto :-)

    ResponElimina
  9. Moltes gracies a tothom us agraeixo molt la vostra ajuda.
    Petons

    ResponElimina
  10. Si senyora guerra a les ”farmacèutiques” (ai no en que estaria jo pensant) a les multinacionals.
    Molts petons

    ResponElimina
  11. Hola Judith, la coca de les Carmelites ens va agradar molt, ja només queda un bocinet.
    Els donuts ja els tinc, Quant vols que ho publiquem? Ho fem totes juntes???
    Ja em diràs alguna cosa.
    Petonets

    ResponElimina
  12. Bueno pues mañana mismo los hago con el nuevo glaseado y te dejo el link.
    Lo que haré será publicarlos para el miercoles.
    Yo os cpuedo decir cual es el "problema" de los donuts....
    Que a los dos días se quedan "revenidos".
    Si se tiene panificadora es bastante facil de preparar.
    Otra cosa es si los haces a mano (Yo tengo panificadora).
    De todas formas ya veremos lo que me sale.....

    Pochoncicos.

    ResponElimina
  13. Hola a tots, en primer lloc vull donar les gracies a tots per a compartir aquest espai per a que puguem apendre.
    Escric perque hem van passar fa dies una recepta per a fer donuts 'linea' jejeje.
    La questió es que vaig perdre el contacte amb la persona que m'ho va passar i quan m'he ficat a fer-los no hem surten be... a veure si algú pot veure on falla la recepta!
    Moltes gracies!!!


    Ingredients (12u)

    Pels donuts
    • 90ml llet semidesnatada
    • 30g sucre moreno + 5g sucre vainillat
    • Un polsim de sal
    • 30g mantequilla flora light
    • 1 ou batut
    • 250g farina integral
    • 10g de llevadura instantània (maizena)
    • Un pensament de nou moscada
    • 2g de bicarbonat
    • 50gr de iougurt grec

    Per la glassa
    • 25g mantequilla flora light
    • 30g sucre moreno amb pols (es pot desfer el normal)
    • 1 cullera sopera de llet semidesnatada

    Preparació:
    S'escalfa la llet fins que sigui tèbia i s'hi dissolt el llevat fresc. S'incorpora el sucre, els ous batuts i la farina (barrejada prèviament amb el llevat i el bicarbonat) poc a poc amb forma de pluja. S'amassa una estona i quan la massa comenci a estar lligada, s'hi afegeix el sucre vainillat, el iogurt i un pols de sal. S'amassa una mica més i s'hi afegeix la mantega fosa. Es continua treballant fins que s'hagi incorporat totalment. Es forma una bola i es deixa reposar durant 60 minuts tapada amb un drap (la massa augmentarà el doble).
    Passat el temps de repòs, i sobre una superfície enfarinada, s'estira la massa amb l'ajuda del corró, fins obtenir una pasta d'1’5 cm de gruix, amb l'ajuda d'un got es talla la massa i amb un xupito es fa el forat central. La massa sobrant es torna es estirar i es repeteix el procediment.
    Es fiquen a la safata amb una base de paper sulfuritzat (per a que no s’empeguin) i es deixa reposar 45 minuts mes. Posteriorment es fiquen al forn a 200º durant 3-4 minuts (s’han de treure quan es comencin a daurar). Al treure’ls del forn i amb l’ajuda d’un pinzell glaceja els donuts (també es poden fer de xocolata, fonent una rajola de xocolata del gust que vulguem i es banyen els donuts).

    Deixar-los refredar i a gaudir-los!

    ResponElimina
  14. Hola Rosa, em sembla que tot ho fas bé però jo els vaig fregir amb oli. 5 minuts per cara a foc baix perquè no s'ens cremin.

    Gracies pel teu comentari
    Judith

    ResponElimina
  15. I tant que si, segur que són més sans però no crec que tinguin el gust original del donut. Et deixo l'enllaç de la recepta que jo vaig preparar i de totes les receptes que em van enviar a veure si alguna et fa peça.
    http://lacuinadelestany.blogspot.com/2010/04/donuts.html
    Arreveure i gracies per visitar-me

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.