divendres, 12 de març del 2010

REMENAT DE VERDURES




Avui us deixo una recepta molt sencilla, bona i sana. Unes verdures ofegades amb oli d'oliva i sal són boníssimes. Jo com sempre les he preparat amb la thermomix, és tant neta i pràctica aquesta màquina que no em sabria imaginar la meva vida a la cuina sense ella, a més mentre ella et cuina les verdures tu pots aprofitar per anar fent altres coses. Peró els que no la teniu no us desespereu que una paella tots la tenim a casa.
Font: llibre imprescindible de Thermomix

INGREDIENTS:
250 gr de patata tallada a daus
200 gr de carxofa congelada
150 gr de carabassó tallat a daus
150 gr de mongeta fina congelada
150 gr de broquil
2 cubs d'espinacs congelats
200 gr de xampinyó laminat
100 gr d'oli
1 culleradeta de sal i pebre al gust

PREPARACIÓ:
1.Posem les papallones, afegim l'oli i l'escalfem 6 minuts a temperatura varoma, velocitat 2.
2. Afegim les verdures, la sal, el pebre i programem 20 minuts a temperatura varoma, gir esquerra, velocitat cullera.
3. Un cop acabat el temps les deixem reposar 5 minuts a dins del vas.

Nota: Aquesta recepta és pot fer tranquilament amb una paella i oli, o tapem perque ens quedin les verdures ofegades i les deixem 20 minuts a foc baix, perquè no se'ns cremin de tant en quan les anem remenant.

4 comentaris:

  1. Aquest remenat té molt bona pinteta.
    patonsss maca
    bon cap de setmana

    ResponElimina
  2. Un plat ben sa i senzill, per mi dels millors que em poden fer per sopar. M'encanten les verdures!

    ResponElimina
  3. Un plato sencillo pero con muuuuchas vitaminas. Debe estar riquísimo. Tomo nota amiga. besitos y gracias por la receta....

    ResponElimina
  4. moltes felicitats per aquestes delicioses receptes. estic fen servir la dels brunyos de vent. No t-ho perdis acaben de portar-me una caixa plena de calÇots d'un pagès i estic apunt de comenÇar la recepta que tens en el bloc de la salsa. que bé!!!!!!!!!!! facil i segur que boníssima!!!!!!!!!!! gràcies JUDITH

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.