dilluns, 28 de desembre del 2009

TORRÓ DE COCO



Aquest torró , el vaig veure al blog de la Cane, a mi el coco no m'agrada gairé peró al meu pare i el meu nebot els hi agrada molt, o sigui que vaig veure que era molt ràpid i fàcil de preparar i mi vaig llençar. La veritat és molt bo, fins i tot a mi que no m'agrada el coco vaig repetir.
INGREDIENTS:
400 gr de coco ratllat
370 gr de llet condensada
200 gr de xocolata negra de cobertura
PREPARACIÓ:
1. Posem el coco i la llet condensada a dins del vas i programem 2 minuts, 37º, velocitat 2, ens ajudem de l'espàtula.
2. Encapsem i amb el mateix cubilet anem pressionant fins que ens quedi ben compacte.
3. Amb el vas net i sec, posem la xocolata, li donem 3 cops de turbo i programem 3 minuts, 50º, velocitat 2.
4. Pintem el turró amb un pincell de una cara i el posem 5 minuts al congelador perqué la xocolata és refredi, treiem el turró del congelador li donem la volta i el pintem de l'altre costat, laterals i tot. Reservem a la nevera, mitja hora abans des consumir el treiem.

Us deixo un pas a pas:





























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.