dilluns, 7 de setembre del 2009

PASTÍS DE FORMATGE

Formatge!!

M'encanten els pastissos de formatge de qualsevol classe, aquest no va al forn, i és molt ràpid de preparar, com moltes coses que és fan amb la thermomix que ens estalvia molt de temps a la cuina, aquesta recepta és del llibre bàsic que ja bé amb la thermomix, us animo a que el proveu.



INGREDIENTS:

150 gr de galetes maria
70 gr de mantega
500 gr de formatge fresc (el meu burgos)
150 gr de sucre
la pell d'una llimona (jo de mitja llimona)
1 iogurt de llimona
5 ous
10 gr de suc de llimona
Confitura per adornar


PREPARACIÓ:


1. Poseu el sucre dins del vas ben sec i pulveritzeu 20 segons velocitat progressiva 5-10. Afegiu la pell de la llimona i repetiu 20 segons a velocitat prograssiva 5-10. Reserveu en un vol.

2. Posem les galetes al vas i programem 20 segons velocitat 6, afegim la mantega i programem 10 segons més a velocitat 6. Forrem amb aquesta mescla el fons d'un motlle, si pots ser desmotllable millor i el guardem a la nevera. (el llibre diu que em de posar la massa de galeta 15 minuts al forn jo em salto aquest pas)

3. Posem el sucre i la resta dels ingredients ,menys la confitura i programem 7 minuts, 90º, velocitat 4. A continuació programem 30 segons velocitat 5 perque ens quedi ben fi. ( jo ho vaig fer tal com diu la recepta i crec que si pot posar fins a 1 minut velocitat 5, perqué ben fi no em va quedar, a lo millor és culpa del formatge jo li vaig posar de burgos, segur que amb philadelphia queda millor)

4. Aboquem aquesta mescla sobre la base de galetes i ho deixem refredar a la nevera, millor d'un dia per altre.

5. Un cop fret el desmotllem i l'adornem amb confitura. ( jo m'he saltat al pas del glaçejat, amb confitura queda molt bé)











1 comentari:

  1. Fa uns dies vaig fer el pastís però no em va quedar consistent... El gust boníssim! Va triomfar! :) Però un cop el vaig treure del motlle queia tot. Potser és perquè ho vaig fer amb Philadelphia i no amb Burgos? O potser s'hi podria afegir quallada o gelatina? Gràcies per les teves receptes! :)

    ResponElimina

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.