dijous, 9 de juliol del 2009

CONFITURA DE PRÈSSEC



L'altre dia al mercat hi havia uns prèssecs molt bé de preu i en vaig comprar, em vaig decidir per fer confitura a casa ens agrada molt, temps enrera vaig fer la de maduixa que ja la tinc penjada al blog i ara us deixo la de prèssec, he fet algunes modificacions al meu gust, la recepta no és ben igual a la del llibre.
INGREDIENTS:
600 gr de prèssecs madurs
450 gr de sucre
1 llimona pelada sense pinyols i gens de pell blanca
PREPARACIÓ:
1. Rentem i treiem el pinyol als prèssecs, el posem dins al vas juntament amb el sucre i la llimona, triturem 6 segons velocitat 4, si ens agrada més petit podem programar uns segons més si no també la podeu fer puré programant 20 segons al 6.
2. Programem 25 minuts, temperatura varoma, velocitat 1. Si veiem que ens a quedat molt líquida programem uns minuts més. La posem amb pots i la deixem refredar.
NOTA: jo la guardo a la nevera, peró si en feu molts de pots per tenir-ne per tot l'any després amb calent tombeu els pots de cap per vall ben tancats i la deieu així fins que sigui freda, aixó fa que l'aire vagi sortint i us queda al vuit.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.