divendres, 10 de juliol del 2009

COCA DE LLIMONA


Un postre ràpid i bonissim, aixó si per els amants de la llimona, és igual que un pa de pèssic peró remullat en llimona. Aquest recepta la vaig veure al blog de al calor de un bizcocho, la veritat la seva molt més maca que la meva i la seva glasa també la va fer mes espessa que la meva, peró el resultat va ser bo, perque va quedar tot remullat de l'almibar.


INGREDIENTS:
160 gr de farina + 1 cullerada de llevat (royal)
160 gr de sucre
160 gr de mantega (pomada)
3 ous
2 llimones
sucre glas


PREPARACIÓ:
Precalentem el forn a 180º


1.Rallem la pell de les dos llimones, 1 minuts velocitat 5-10 progressiva, reservem en un vol.
Fem el suc de 1 llimona i el reservem.

2. Posem els ous dins del vas amb el sucre i programem 4 minuts, 37º, velocitat 3. Amb la màquina amb marxa sense programar temps afegim la pell de la llimona, la mantega i la farina amb el llevat per el bocal, parar la thermomix i acabar de unir-ho amb l'espàtula.

3. Posar-ho en un motlle, el meu corona ja veieu que li trec molt de partit a aquest motlle i posar-la al forn durant 30-35 minuts, temperatura 180º.

4. Preparar un almibar amb el suc de la llimona i sucre glas, aixó és fa a mà remanant fins que veiueu que té la textura ideal, jo el vaig deixar una mica líquid perqué penetres a dins del pa de pèssic, desmotlleu la coca i li tireu per el cim.









Vaig desmotllar la coca amb calent i és va trencar....aixó em passa per no esperar a que fos freda.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.