dijous, 18 de juny del 2009

CREMA DE CARBASSÓ

M'he decidit per aquesta recepta, degut a que el meu sogre té un hort, com molta gent aquí a les nostres contrades, i l'altre dia em va donar carbassóns i cogombres, perqué és el que ara té a l'hort, o sigui que vinga fer truites de carbassó i ara crema, és molt bona i molt suau tant freda com calenta vaig fer la recepta del llibre bàsic o sigui que animeu-vos el resultat us sorpendrà.





INGREDIENTS:


30 gr d'oli d'oliva
30 gr de mantega
150 gr de porros o ceba (jo ceba)
1 gra d'all
200 gr d'aigua
700 gr de carbassó (jo 800)
700 gr d'aigua o llet (jo aigua)
sal, pebre, nou moscada
8 formatgets (jo 4 )
Julivert o cebollino
PREPARACIÓ:

1. Poseu en el vas la mantega, l'oli els porros o ceba i l'all, trocejem 8 segons a velocitat 5 a continuació programem 12 minuts, temperatura varoma, velocitat 2.
2.Afegim els 200 gr d'aigua i trocejem 40 segons a velocitat 7.
3. Parem la màquina afegim els carbassons, l'aigua o llet, el pebre la sal la nou moscada i programem 20 minuts, 100º, velocitat 1. Passat el temps programat esperem a que baixi la temperatura i després triturem 40 segons, a velocitat 7. Si veiem que no ha quedat ben triturat repetim l'operació.
4. Afegim els formatgets i programem 5 minuts, 90º, velocitat 3. Rectifiquem el punt de sal i servim espolvorejat amb julivert.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.