dijous, 14 de maig del 2009

CREMA DE GALETES I CARAMEL

A arribat a les meves mans el nou llibre de cuina ecònomica de Thermomix, mentre me'l fullejava vaig veure aquesta recepta i no em vaig poder resistir a preparar-la, no em vaig equivocar és boníssima la recomano a tothom que tingui mainada i el que és llàminer també, el comentari de la meva filla petita al tastar-la va ser. -Mama! aquest postre sembla un caramel de toffe!


INGREDIENTS:
30 gr de galetes maria
500 ml de llet
400 ml de nata
30 gr de caramel liquid (royal)
1 sobre de cuajada (royal)
100 gr se sucre

PREPARACIÓ:

1.Triturem les galetes 7 segons a velocitat 7, fem baixar les restes de les parets del vas amb l'ajuda de l'espàtula.
2. Afegim tots els altres ingredients i programem 9 minuts temperatura 100º, velocitat 4.
3. Pasat el temps, repartim la mescla en vasets i la deixem refredar 4 hores a la nevera.
Nota: es pot acompanyar de galetes.


Us deixo una foto del sobre de cuajada que hi he posat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.