dijous, 5 de març del 2015

PASTÍS DE XOCOLATA


Aquí us deixo un postre pel cap de setmana!!
Si, si pel cap de setmana, som dijous i ja falta menys, aquesta recepta la tenim en el llibre bàsic de Thermomix però un dels mes antics de les primeres TM31.
Diumenge passat buscant receptes dolces per menjar de postres no en trobava cap que em fes el pes o què no em faltes algun ingredient (segur que sabeu de què us parlo jejeje) al final empipada de tant de llibres que tinc vaig mirar-me el més vell i oblidat, quasi no té fotos de fet aquesta recepta no en té i la veritat no sé si us passa però si hi ha la foto del plat us mireu les receptes amb mes carinyo i us fa més gràcia provar-les, doncs aquí en teniu el resultat d'una coca què no ens va deixar indiferents.
Recepta apte per TM31 i TM5

INGREDIENTS:
Massa sable:
300 gr de farina de rebosteria
150 gr de mantega
1 pessic de sal
70 gr de sucre glaç
2 rovells d'ou
25 gr de llet
1 culleradeta de llevat químic
Crema de xocolata:
150 gr de sucre
150 gr de xocolata fondant
100 gr de mantega
4 ous
100 gr de nata líquida
1 pessic de sal
50 gr de Brandi ( jo ni vaig posar 25 gr)
Motlle de 22 cm desmotllable

PREPARACIÓ:

Escalfem el forn a 180º

1. Posem tots els ingredients de la massa dins el vas i programem 20 segons a velocitat 6. Retirem la massa i la posem al mig d'una bossa de plàstic oberta pels costats amb el corró l'anem estirant fins deixar-la d'un centimetre de gruix, amb la mateixa bossa ens ajudem per posar-la  a dins del motlle, així és més net i ràpid. Punxem la superfície de la massa i la fornegem 15 minuts a 180º. Retirem i deixem refredar.

2. Mentre prepararem el farcit, posarem el sucre, la nata i els ous al vas i programem 9 minuts, 90º, velocitat 4.

3. Tot seguit programem 3 minuts, velocitat 2 mentre anem afegint pel bocal la xocolata a trossets, la mantega tallada a daus i el brandi. Aboquem aquesta mescla sobre la base fornejada i la deixem refredar un mínim de 3 hores a la nevera. La podeu decorar amb nata o coco ratllat a casa van preferir així sense res.

BON PROFIT!

Nota: Amb la massa que em va sobrar de les bores vaig fer unes galetes amb fondant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Moltes gràcies per compartir amb mi la teva opinió.